Pink Elephant heeft twee professionele Servicedesks die u telefonisch bij uw problemen ondersteunt. Eentje in Naarden en eentje in Maastricht-Airport. Die laatste is voor klanten van Pink Elephant Zuid, het voormalige True Workspace Zuid-Nederland. Het voormalige DMP, wat nu onderdeel is van Pink Elephant, heeft (nog) een eigen contactnummer en mailadres voor ondersteuning.
Contact met de Servicedesk
Eigen helpdesknummer?
- Veel klanten van Pink hebben een eigen telefoonnummer waarmee ze direct in contact komen met het Pink-team dat de organisatie kent. Dit directe nummer kunt u meestal vinden op het intranet van uw eigen organisatie.
Pink Elephant
- U kunt mailen naar: servicedesk@pinkelephant.nl
- (Dit e-mailadres is onlangs gewijzigd, het was vroeger CSD@pinkelephant.nl. Graag het nieuwe adres gebruiken)
Komt u er niet uit?
- Dan kunt u tijdens kantooruren bellen naar onze receptie: 088 235 66 55. Zij verbinden u dan met de juiste medewerker.
Pink Zuid
- Klanten van Pink Zuid kunnen bellen met 043 88 000 88 voor de servicedesk in Maastricht-Airport
Data Management/DMP
- Klanten van Pink Elephant Data Management/DMP kunnen bellen met 088 3282 610 voor de supportafdeling of mailen naar: support.dm@pink.nl
Self-service portaal Pink Elephant
Zowel Pink Elephant Naarden als Pink Zuid maken gebruik van Topdesk voor de registratie van meldingen.
Klik hier om naar het self-service portaal van Pink te gaanRemote Support
Wanneer u met een Servicedesk-medewerker van Pink Elephant belt, kan het nodig zijn dat hij of zij even met u ‘meekijkt’ op uw computer. U krijgt dan een code (de ‘Session Key’) van de Servicedesk-medewerker.
Inloggen