Naast uw cloud-oplossingen heeft u waarschijnlijk nog bestaande legacy systemen die goed beheerd moeten worden. Of misschien wilt u uw servicedesk en andere supportprocessen uitbesteden. Voor deze operationele zaken en support kunt u uiteraard bij ons terecht.
Ervaren
Wij zijn een ervaren partij in het beheren en ondersteunen van IT. Dat kan uw hele IT zijn, of slechts een deel. We werken gefaseerd en kijken altijd net iets verder dan onze neus lang is. Als wij iets signaleren waarvan we denken dat het beter kan, binnen uw budget en strategie, dan hoort u dat van ons.
Extra
Zo kunnen we bijvoorbeeld de tweede of derde-lijns ondersteuning aan uw gebruikers verzorgen. Of we ondersteunen een ruimere openstelling van uw servicedesk. Tijdelijk extra capaciteit leveren is ook mogelijk, bijvoorbeeld rondom een migratie of verhuizing. Dure uitbreiding van uw eigen capaciteit is dan niet nodig.
Naadloos aansluiten
We houden bij deze support natuurlijk rekening met de bestaande systemen en processen binnen uw organisatie en sluiten daar met onze werkwijze naadloos op aan. Onze internationale helpdesk is 24/7 beschikbaar in meerdere talen. Uw eindgebruikers zullen er niets van merken.
Daarom Pink Elephant; wij regelen uw beheer en gebruikersondersteuning
- Optimale flexibiliteit in mogelijkheden
- Goede samenwerking
- Ons IT-beheer brengt uw organisatie naar een hoger IT-volwassenheidsniveau
Wat kunnen wij voor u beheren of wilt u aan ons uitbesteden?
Cloud-oplossingen beheren? Of uw servicedesk en andere supportprocessen uitbesteden? Voor deze operationele zaken en support kunt u uiteraard bij ons terecht.