Om de dienstverlening aan haar klanten op nóg verder te verbeteren, gaat Pink Elephant de komende tijd Anywhere365 gebruiken op de servicedesk voor al haar klanten. Eindgebruikers die bellen zullen merken dat de servicedeskmedewerker meteen weet wie er belt en kan gaan beginnen met helpen. Deze kortere gesprekken resulteren in kortere verstoring van het werk en betere service. Anywhere365 is geïntegreerd met servicemanagement tool Topdesk. De uitrol van volgt op een uiterst succesvol afgesloten testfase.
Anywhere365 zal de huidige telefonie-omgeving van Pink Elephant gaan vervangen. Het is een Cloud-gebaseerde omnichannel enterprise communicatieoplossing die de verbinding legt tussen telefonie, chat, social media, bots en dergelijke. Dit maakt mogelijk dat er op termijn via verschillende media contact kan zijn tussen eindgebruiker en servicedesk, bijvoorbeeld via Microsoft Teams en WhatsApp, terwijl dit allemaal bij elkaar wordt opgeslagen in één registratie.
De geïntegreerde opzet van Anywhere365 verschaft Pink Elephant ook betere stuurinformatie waarmee de dienstverlening verbeterd kan worden. Bijvoorbeeld door een capaciteitsplanning op de servicedesk die beter past bij het aantal meldingen door de dag en week heen. Natuurlijk via het kanaal wat de klant kiest.
Voor de servicedeskmedewerkers van Pink Elephant wordt het werk ook leuker, want ze kunnen meteen beginnen met het helpen van de klant. En zijn flexibeler in hun werklocatie.
De implementatie van Anywhere365 voor alle klanten van de servicedesk van Pink Elephant zal plaatsvinden in twee fasen. Op vrijdag 14 oktober is de eerste groep overgegaan. De overige klanten gaan op dinsdag 18 oktober over. In de periode daarna zullen de nieuwe communicatiekanalen worden toegevoegd.
Gerelateerde artikelen
- Lees meerHardware en Software ServicesNieuws
Hardware voor AI: Pink levert het!
Steeds meer organisaties kiezen ervoor om AI onderdeel te maken van hun bedrijfsvoering. Pink Elephant kan natuurlijk helpen met de…
- Lees meerNieuws
Energie Beheer Nederland (EBN) verlengd contract met Pink Elephant!
Energie Beheer Nederland (EBN) heeft recentelijk haar samenwerking met Pink Elephant verlengd. Deze contractverlenging markeert een nieuwe fase in…
- Lees meerNieuws
Gemeente Bodegraven-Reeuwijk kiest voor Pink Elephant
Met trots verwelkomt Pink Elephant gemeente Bodegraven-Reeuwijk als nieuwe klant! Wij zijn verheugd om onze samenwerking te starten en de…
- Lees meerMedewerkersNieuws
Perry van der Weijden aangesteld als nieuwe CEO van Pink Elephant
Perry van der Weijden is per 1 januari 2024 aangesteld als nieuwe CEO van Pink Elephant. Mark de Lange en…
- Lees meerNieuws
Verlenging samenwerking Burgerkracht Limburg en Pink Elephant
Burgerkracht Limburg heeft de overeenkomst met Pink Elephant met drie jaar verlengd. Naast de meer algemene IT-diensten zal Pink Elephant…
- Lees meerEventsNieuws
NIS2 kennismiddag 27 november
Pink Elephant organiseert op 27 november op het hoofdkantoor van Microsoft Nederland het event ‘NIS2 kennismiddag: wat is de impact…
- Lees meerEventsNieuws
5 juni: Workplace & Security Event
Op 5 juni organiseert Pink samen met Microsoft een event over workplace security & compliance.
- Lees meerNieuws
Apotheek A15 gaat naar Pink365
Apotheek A15 heeft het contract met Pink Elephant verlengd voor 3 jaar. Pink365 wordt de nieuwe werkplek.