Pink@Home

Professionele ondersteuning van thuiswerkers

Pink@Home Professionele ondersteuning van thuiswerkers

Pink Elephant introduceert met de nieuwe dienst Pink@Home ondersteuning aan eindgebruikers die thuiswerken. Pink komt met Pink@Home tegemoet aan de vraag vanuit haar klanten om ook ondersteuning te leveren op de thuislocatie. Zeker nu veel eindgebruikers door corona gedwongen thuiswerken.

Er zijn nu twee varianten van Pink@Home: Support en Delivery

  • Pink@Home Support: IT Support bij de eindgebruiker thuis
  • Pink@Home Delivery: uitlevering en inname van hardware voor thuiswerkers
Neem contact met ons op
PHOTO-2020-11-11-13-48-57 2

Meer weten over Pink@Home Support?

Thuiswerken is het nieuwe normaal geworden. Maar hoe organiseert u de IT-support van de gebruikers? Pink@Home Support is het antwoord. In deze Factsheet leest u waarom.
Download de factsheet
IKNL DOOS

Meer weten over Pink@Home Delivery?

Thuiswerken is het nieuwe normaal geworden. Maar hoe organiseert u het logistieke proces rond de uitlevering en inname van hardware? Pink@Home Delivery is het antwoord. In deze Factsheet leest u waarom.
Download de factsheet

We horen van onze klanten dat ze echt zaten te wachten op een oplossing voor de problemen rond de ondersteuning van thuiswerkers. Volgens mij zijn we als Pink de eerste grote outsourcingspartij die dit aan durft te bieden. Het is een gaaf voorbeeld van de flexibiliteit van Pink Elephant

Rob van Rinsum Directeur Pink Elephant

Thuiswerken is als gevolg van de corona-problematiek het nieuwe normaal geworden. Naar verwachting zullen veel werknemers significant meer thuis blijven werken, ook wanneer de coronacrisis onder controle is. Dit dwingt IT-leveranciers, zowel intern als extern, om na te denken over nieuwe vormen van dienstverlening om in te spelen op deze verschuiving van de vraag.

Eindgebruikers die thuiswerken zijn geografisch lastiger te bereiken. En ze maken, naast de zakelijke IT-middelen, meestal ook gebruik van privé-faciliteiten. Bijvoorbeeld de internetverbinding. Dit maakt de ondersteuning van deze gebruikers uitdagender, maar daar is Pink Elephant niet bang voor. “Onze missie als Pink is om IT persoonlijk te maken. Met Pink@Home Support geven we een verdere invulling hieraan. Want wat is er nou persoonlijker dan professionele IT-support bij je thuis? En dat huis kan overal in Europees Nederland staan! Nou ja, behalve de Waddeneilanden dan” aldus Rob van Rinsum, Directeur van Pink Elephant.


Er is inmiddels een tweede variant: Pink@Home Delivery. Hiermee komt Pink Elephant tegemoet aan de vraag van haar klanten om het logistieke proces rond de uitlevering en inname van hardware in te richten voor (nieuwe) medewerkers die thuiswerken.

Beide varianten van Pink@Home worden als dienst op maat gemaakt voor outsourcingsklanten. Vanwege de geografische afstanden zijn er iets andere service levels dan voor eindgebruikers die op kantoor werkzaam zijn.

Meer weten over Pink@Home? Laat uw gegevens achter en we nemen z.s.m. contact op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vraag het Pink

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

Jan Peter Alberda

Brand Manager +31882356655

Of kom langs

Pink Elephant Naarden

Gooimeer 18
1411 DE Naarden